شکستم ولی تکیه گاهه توئم ... ببین بی کس اما پناهه توئم

یه عمره که از غصه و غم پرم ... به جای تو بازم شکست میخورم

همون وقت که از زندگی خسته ای ... برات باز نشد هر در بسته ای

میخوام تویه نقش تو بازی کنم ... به هر سختی تقدیرو راضی کنم

اگه خاطرات تو رو دوشمه ... به جای تو غصه تو آغوشمه


یه حسی منو سمت تو می کشه ... میگه این عذاب ، عین آرامشه

تو هیچوقت کنارت ندیدی منو ... جلوتر ازت رفتم این جادرو

مبادا که غم راحتو سد کنه ... به جای تو دنیا به من بد کنه

همه خنده و شادیا ماله تو ... تو رفتی و قلبم به دنبال تو

هوای تورو دارم هرجا بری ... بازم پیشتم حتی تنها بری

تو هیچوقت کنارت ندیدی منو ... جلوتر ازت رفتم این جادر

مبادا که غم راحتو سد کنه ... به جای تو دنیا به من بد کنه

همه خنده و شادیا ماله تو ... تو رفتی و قلبم به دنبال تو

هوای تورو دارم هرجا بری ... بازم پیشتم حتی تنها بری